גפני ב"פורום קול חי": "עשינו פעולות בשקט שלא יסגרו את הישיבות"

אסתי פלד No Comments on גפני ב"פורום קול חי": "עשינו פעולות בשקט שלא יסגרו את הישיבות"

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני ב"פורום קול חי" לאבי רבינא ואיתי גדסי מתייחס לקולות המתנגדים מבית, היעדים בממשלה הבאה והאם יש לציבור החרדי בעיית הסברה?

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר וועדת הכספים משה גפני בריאיון הערב (חמישי) ב"פורום קול חי" לאיתי גדבי ואבי רבינא מתייחס למצב הציבור החרדי על רקע מסע ההסתה חסר התרדים, לדבריו, "המצב יותר קשה לציבור החרדי, יותר מכל פעם. יש החלטות של בג"ץ, שפוגעות בנו".

גפני הציב את היעדים בממשלה הבאה, "אנחנו צריכים להעביר את חוק הגיור ואת חוק הגיוס. יש פגיעה בעולם התורה וביהדות. יש פגיעה במערכת החינוך. אחרי לפיד, ראיתי מה רצו לעשות לנו, לחסל אותנו" התריע גפני.

גפני סקר את פעילותו הציבורית לכלל עם ישראל בניגוד להשמצות על הישגים מגזריים, "הייתי מטעם יהדות התורה בוועדת הכספים. מנעתי את סגירת 'רשף הטכנולוגיה', אין לנו שם מצביעים, ובכל זאת פעלתי".

גפני הבהיר על רקע מסע ההסתה, "הבעיה שלנו זה ההסברה. יש קבוצה שדואגת להשחיר אותנו. הרי הציבור המסורתי תומך בנו. עם הקורונה היה קל להשחיר אותנו" אמר יו"ר יהדות התורה.

על המתנגדים מבית אומר גפני, "יש מין אווירה, שלא להצביע לנו. עשינו פעולות בשקט, בהוראת הרבנים, כדי שלא יסגרו את עולם הישיבות. דרשתי בתקשורת שיבקשו סליחה מהרב קניבסקי. איך חרדי יכול להצביע למפלגה, שיש נציגה שאומרת שצריך לגייס בנות.



0 תגובות